torsdag 19 augusti 2010

Första dan på Nolle-p är kirrad!

Japp, då var första dan av 10 klar och det har gått kanon! :D Det var bara jag och Lisa på plats igår då Jeppe hade STUK-jobb men vi grejade det kanonbra! =) Det var tufft dock, man var rätt mos i skallen när man fick gå hem. Hoppas att alla hörde av sig till Lisa som hade ansvar så även hon fick gå hem och sova lite :)

Det var kul att återse STUK och så träffade vi även på lite random polare som hade börjat rulla uppåt igen :)

Nollorna är underbar, helt fantastiska, vi älskar de redan :P Det är en riktigt bra klass och jag tycker de verkar ha kommit varandra sjukt nära redan! :)

Vi får se hur det blir senare under veckan när det kommer in reserver och så, men jag tror verkligen inte att det kommer bli nåt problem!

Visst ja, när generalerna och ÖPH kom på besök fick klassen visa upp en megatwister och de gjorde det så bra att de fick guldplus och kommentaren att det var det näst bästa megatwister ÖPH sett. Bäst är självklart ÖPH själv ;-)

Nu ska jag iväg på morgonmöte för att jag är ansvarig för dagen :) Efter det väntar foto, två föreläsningar, Fråga Olle, liveband och STUK. En galen kväll med andra ord! 80-talskväll också till råga på allt! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar