måndag 23 augusti 2010

Ledig dag och STUK-jobb

Tjo!

Idag har jag haft en ledig dag, har bara slappat och pluggat lite neuropsykologi till omtentan :) Gick en långprommis i regnet också :) Middagen igår hos Simon var otroligt lyckad :) Vi fick underbar fläskfilé i ugn med sallad och till efterrätt fanns glass och hembakta bullar, dock lite för höga ;-)

Ikväll väntar STUK-jobb medan klassen har Caps-kväll, är nog lika bra att jag missar den, gick inte fantastiskt bra senast :P

Förhoppningsvis går städningen snabbt idag för jag ska möta upp klassen kl 8 imorgon bitti och ta dem till en föreläsning.. :S Sen efter lunch är det en föreläsning med Tim Foster som jag absolut ska gå på! och på kvällen är det utomhussittning med tema "Amazoner" för vår klass, ska bli kul att se vad de hittar på! :)

Nä, nu ska jag göra mig i ordning, stört skönt att kunna gå civilt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar