onsdag 25 augusti 2010

Klockers gårdag, cykel på G och omtentaplugg

Tjo!

Gårdagen var klockers, behöver inga andra ord för att beskriva kvällen :) Våra nollor kan vara de sjukaste och mest underbara nollorna som finns... Var vi så sjuka som nollor? Aja, bilder kommer och jag kan skvallra om att det visas en hel del hud :P

Hade morgonmöte idag som ansvarig phösare och nu sitter jag i Ljusgården och väntar in nästa samling. Ringde precis en übernorrländsk snubbe som sålde cyklar, det var en upplevelse :P Bredare norrländska får man leta långt inne i skogarna efter! Han påpekade iaf att han hade cyklar kvar och la lite extra fokus på att det var svensktillverkade cyklar och "inte sånt där japanskt krafs" ;-) Så jag ska orientera mig dit ut imorgon med buss och sen ännu mer spännande; orientera mig hem därifrån på cykel... Vielen glück Jossan, vielen glück!

Dagen består även av en massa omtentaplugg, jag har inte pluggat neuropsykologin sen Italien men jag har bestämt mig för att toksätta den här tentan =) Ikväll är det nyktert och Dirty Dancing så Jossan pluggar medan nollorna buggar!

Det var nog alles för nu... Gårdagskvällen får ni leta info om någon annanstans, det är inte alla detaljer som fastnat i minnet :P

Puss!

1 kommentar:

  1. Man blir ju alldeles rörd av din fantastiska diktarförmåga! Jag väntar med spänning på bilder av mitt lilla träd. Var helge med på festen?
    Lycka till i morgon! Det kommer att gå kanon.

    SvaraRadera