måndag 2 augusti 2010

Tillfälligt förbannad i överlyckligt tillstånd

Gaah! Fattar inte va fan de ska hålla på och byta instruktörer hela tiden.. Det där var enda chansen jag hade att gå på Willes pass.. :( Nu är jag arg och då passar Amads spinning utmärkt. Det passet måste man va lite förbannad för att orka ta sig igenom. ;-)

Spenderade ett par timmar hemma hos Åsa tidigare idag och det behövdes! Är så jävla glad att jag har dig, hoppas verkligen du förstår det! Jag funderar över ibland om jag och Åsa är samma person som föddes med 15 års mellanrum, så läskigt lika är vi verkligen :) Jag sr verkligen fram emot att spendera 79 år till med dig :D

Jag fick låna med mig en massa campinggrejer/kläder från Åsa så nu är jag så gott som fullt utrustad inför Kebne :)

Visst ja, kamera är inköpt, det blev en Nikon D3000, riktigt nöjd :)

1 kommentar:

  1. Right back at'ya babe! Du vet att du betyder minst lika mycket för mig. Love you!

    SvaraRadera