torsdag 26 augusti 2010

Effektiviteten själv!

Tjo!

Dagen har hittills gått i effektivitetens tecken men nu ska den börja aveffektiviseras!

Jag började med tenta i neuropsykologi. Var klar efter 12 minuter men då man är tvungen att sitta kvar en timme efter start fick det bli 48 minuters välbehövlig powernap hängandes över bordet i tentasalen... Så går det när man inte släpper iväg Jossan :P

Efter det köpte jag cykel och lyckades på något magiskt sätt orientera mig hela vägen hem :)

Sen blev det en sväng till bibblan där lite saker inför nästa vecka kirrades.. Nu ska jag susa ut på en skogsprommis innan Jeppe rullar förbi strax innan 6. Då är det grillning med nollorna som gäller! :D

Inget STUK för mig ikv... Ska gå och lägga mig tidigt, tidigt idag.. Det skulle blivit tidigt igår men Dirty Dancing var så jävla kul så jag och mina två tappra nollor röjde på dansgolvet nästan fram till midnatt. Jävlar vad det buggades!

Nä, nu ska sista lilla effektiviteten ut :P

Puss!

1 kommentar:

  1. Bugga? Jo, det är ju en välkänd DIRTY dancing...

    SvaraRadera