tisdag 3 augusti 2010

Sista jobbdan!

Tjo!

Jossan jobbar sista dan för sommarn idag och jag har laddat upp med frulle ute på stan! Drog me syrran ut och bjöd henne på frukost som en sista del av hennes studentpresent :) Vi gick till Lisas och åt underbara ost- och skinksmörgåsar, mmm! Så nu är jag laddad till tänderna! =)

Jag har lite blandade känslor ang att sluta jobbet. Det ska absolut bli skönt nu när allt är klart för det har vart en tuff sommar med mkt jobb.. Och min rygg är mer än tacksam för att det är sista dagen! Men samtidigt känns det jävligt trist att lämna alla, såväl kollegor som boende. Jag har fått en hel bunt med extra mor- och farföräldrar! Men jag visste om när jag började att det bara var ett sommarjobb och nu ska jag gå vidare med plugget och satsa stenhårt på det! Hösten kommer bli grym, det vet jag!

Imorgon ska jag klippa mig, äntligen! Jag har storslagna planer och det finns nog både en och annan som kan bli lite chockad om jag väljer att göra som planerat. Jag gillar't! och så litar jag på min frisör till 110 %, hon är min klippa!

1 kommentar: