söndag 1 augusti 2010

Färdigtränad och kvällsjobb

Tjo!


Körde ett spinningpass nu på förmiddagen så nu har man möra och härliga ben :P Fick hemmagjord pannbiff til lunch vilket satt som en smäck i en mycket hungrig mage!


Nu ska jag snart rulla iväg till jobbet, jobbar 15-21 idag och efter kvällen är det bara 1 pass kvar! Jag längtar som bara den tills allt är klart :) Jobbar på demensavdelningen idag vilket faktiskt känns kul och utmanande! :)


Visst ja, ena halvan av spjutfinalen igår var grym! Bara det att jag var på väg hem under just den halvan :( Men men, Thorkildsen vann och jag är mer än nöjd och väldigt glad för hans skull :)


Nä, nu ska jag susa iväg! Hare! Puss!

1 kommentar:

  1. Grym spjutfinal! Tycker Tysken var skitkul. Vem hade anat det??? INGEN!!! Sen är det ju klart att man hejar på de nordiska ändå.
    Ses snart!

    SvaraRadera