söndag 8 augusti 2010

Pastaparty, sovmorgon och fortsatt sol

Gomoorn gomorron!

Josan lyckades hor och hapna sova till nastan halv tio, dra pa trissor! Dock sov alla tjejerna i rumet som stockar sa det var tysst tassande ut ur rummet och ner till frullen :)

Igar anordnade hostelet ett pastaparty med umgange och gratis pasta. Igar var pastan med farska musslor och jag kakade och det var faktiskt riktigt gott! Har bara kakat musslor pa burk en gang tidigare och blivit avskrackt. Stolt nu va Jeppe? =) kakade middag igar med tva jakligt schyssta italienare. Dock var deras engelska till och med lite knackigare an min italienska men vi lyckades knacka oss fram pa nagot satt anda ch lyckades fa reda pa tillrackligt mkt om varandra for att halla igang en konversation ;-)

Idag blir det stranden igen, solen lyser for fullt och jag ska forsoka jamna ut min branna idag. Det blir baksida idag. Den ar ganska vit jamfort med framsidan. Men har tatueringen dar och det ar sa lagom kul att sola med en handduk pa halva ryggen. Men den ska skyddas till varje pris :)

Ha d grymt alla! 5 dar till Lule!

Puss!

3 kommentarer:

  1. Haha det blir allt lite tokigt utan ö och ä. Hor!! Sånt sysslar du väl inte med??!!
    Mkt stolt är jag :D Bra jobbat och ta det lungt där borta!
    Puss! S

    SvaraRadera
  2. Haha, man vet aldrig alskling ;-) din fastmo kan mkt val ha en del skelett i garderoben! Lugnt ar ledordet for mig, var langesen jag var sa har lugn och harmonisk :)
    Puss puss!

    SvaraRadera
  3. Du är värd en vecka sol och bad! Vilken tid kommer du hem på torsdag? Smarrig middag utlovas.
    Puss och kram!

    SvaraRadera