lördag 28 augusti 2010

Upppblåsbart fotbad, kycklinglasagne och VKM!

Jocke, Sandra och Jeppe på Slaget

Klassen innan Slaget

Tjo!




Hade ledig förmiddag idag då jag hade STUK-jobb igår, välbehövligt även om man inte är helt återhämtad än :P Jobbade mest i baren igår, gick riktigt bra och var kul :) TKL hade sin andra VKM igår så det var skitkul att se alla gyckel! Träffade massa härligt folk igår också, både från klassen och utanför :) Skittrist var det däremot att hitta sin cykel med punkat däck när man skulle cykla hem... :( Jag ska nog bara inte ha en cykel...

Ikväll är det LS tur att ha VKM! Sitter och laddar upp med ett fotbad i mitt nyauppblåsbara fotbad, fick det i födelsedagspresent :) Var lite småklurigt att blåsa upp men efter ett tag funkade det :) Det med lite fotsalt i kommer göra mina stackars ömma fötter gott! Sen ska de smörjas in och tånaglarna skå målas då det är öppna kilklackar som gäller ikväll.. Vi får även ha nedcabbad overall och fina överdelar ikväll, det har varit efterlängtat :)
I ugnen står en kycklinglasagne. Inte för att jag ska äta den idag men jag hade kycklingfiléer som gick ut idag och som jag inte ville frysa in utan använda när de var färska :) Så jag kokade ihop en improviserad kycklinglasagen :) Kan återkomma med recept om den blev lyckad!

Dagens citat stod Lisa för när vi diskutera vilka färger på kläder som är okej att mixa; "Men det är ju inte så bra att mixa rödvin med svart". Vinröd var nog det ord hon var ute efter ;-)
Nä, nu ska jag bli lite effektiv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar