onsdag 11 augusti 2010

Sista dan

Tjo!

Sista dan har i Rimini, kanns lite blandet. Men om 48 timmar ar jag uppe i Lule igen och om en vecka (!!!) borjar nolle-p.

Igar vart det ett jakla runt-flyttande. bytte rum forst och hamnade med 3 svenskar och efter det bytte jag rum igen for att gora en insats for deras kompis som hade hamnat sjalv och hade lite smapanik for att hon skulle dela rum med framlingar. hej hej oerfaren hostelbesokare ;-) Men men, jag brydde mig inte sa det var bara att stalla upp. Nu har jag hamnat med tva schyssta italienska killar (och nej Jeppe, de ar 17 och 18 sa det finns ingen chans till love :P). En av de har dock spelat rugby i sthlm i 2 manader vilket var lite kul, han berattade stolt om turneringar i bada skovde och trelleborg :) Sen ar det en tjej i rummet ocksa som jobbar i baren har pa hostelet. Funkar kanon! =)

Nu blire stranden for sista gangen, stort bra vader aven idag, jag har gudarna med mig! =) Kopte farsk kokosnot igar som jag ska ha med mig, plus en riktigt kass bok (den enda jag har kvar) och lite neuropsykologi pa det. 2 veckor till omtenta, hej hej!

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar