fredag 6 augusti 2010

Kasst vader men jag har semester!

Tjo!

Forsta bloggupdaten fran Italien och Rimini. Onskar jag kunde skriva soliga Italien men nix, ingen sol har inte... :( Eller jo, fick en kvarts sol igar kval nar jag gick langs med den milslanga stranden men det var allt. Dock gjorde den kvarten mkt, jag stod bara och blundade mitt pa stranden och not i en kvart! Sen gick den i moln och det var bara att traska hemat...

Hann iaf bada igar! Superharligt aven om det inte var fantastiskt varmt och skont. Jag hann precis komma upp innan regnet borjade vraka ner och det blev en total sandstorm pa stranden. Parasoll flog och folk flydde i panik :P Prognosen for de narmaste 3 dagarna lyder dock 26, 28 och 29 grader utan ett moln pa himlen! Och hittills har prognoserna stamt perfekt sa jag litar faktiskt pa att det stammer nu ocksa!

Jag delar rum tillsammans med 5 stycken ungerska tjejer, fran Budapest vilet ar lite kul da jag har G som pluggar dar! De ar jattegoa aven om engelskan ar lite smaknackig for vissa :) traffade aven pa en kille igar fran Bristol som skulle borja plugga sports management i host. han spelade basket och jag tyckte han skulle satsa pa att komma med i landslaget lagom till OS i London men han var mer inne pa att jobba som funktionar :P

Vad dagen bjuder pa idag ar lite osakert. Nu borjade precis regnet osa ner igen... :( Tror jag bara ska sitta inne ett tag och lasa lite och sen drar jag nog in till Rimini centrum senare under eftermiddagen och spanar in det =) Dock tanker jag vara hemma innan fem for da ska det tydligen komma asa och blixtar som sallskap till osregnet. Semester var det!

Skot om er vart i varlden nu an ar! Om exakt en vecka idag ar jag uppe i lagenheten i Lulea igen, hemma i Lulea! =) Jag langtar!

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar