lördag 5 december 2009

1 år sen
















Satt och kollade igenom gamla bilder nyss och insåg att jag för ett år sen var utomlands och levde loppan =) För precis ett år sen befann jag mig på Koh Phangan om jag inte minns helt fel.. Jag hade haft den värsta tänkbara starten på Thailandsvistelsen med jättestrejken på
Suvarnabhumi (6 timmars lång väntan att få gå av planet, 2 timmar att få väskan, 3 timmar att komma igenom tullen), den ack så omtalade sjösjukan, noll soltimmar på en solsemester så långt.. Men det var när jag kom till Koppan som semestern började på riktigt! Paradiset! =)

Ojoj, kan man nåt annat än å längta tillbaks?

2 kommentarer:

  1. Det är så galet att tänka tillbaka. Själv var jag i Chile och vandrade i bergen och försökte sova i ett tält som var på väg att blåsa bort. =)
    Inte riktigt samma paradis men fan vad underbart!!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, underbart vad vi har vart me om! =) Kollade dina Patagonienbilder här om dagen! ojoj, och när ni satsade och kutade på det där jävla berget där gruset bara rullade och försvann under fötterna! Dotra är stolt över sin mors mod!! =)

    SvaraRadera