tisdag 22 december 2009

Nytt leg

Gomorron!

Lyckades sova till 9 imorse iaf ;-) Ska iväg till polisen nu och fixa nytt leg och efter det blir det köpa sista julklapparna och ta en mysig promenix hem =)

Pluggade faktiskt nån timme igår kväll.. Började dock alldeles för sent så fokuset var väll inte helt på topp :P Det blev iaf cirkulationen då och idag står näringsfysiologi på schemat! Om jag bara kan hitta instuderingsfrågorna som verkar har fått fötter...

Kändes jättekonstigt att se sig själv i spegeln i morse när håret är så kort som det är.. Hade det uppsatt när jag gick och la mig men så stannade det ju självklart inte uppe under natten.. :P Sweet! Verkligen när man har ett hår som står åt alla håll och kanter om amn sover med det utsläppt :P Aja, att döma av min utväxt igår så hade det växt ungefär en dm på 4 månader så det lär nog va långt och jävligt snart igen :P

Nä, nu ska jag susa iväg! Har vart dålig med låtar på sista tiden så ni får flera idag;

Switchfoot - You
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar