lördag 12 december 2009

Händelserik dag och 1 vecka kvar!

Julbord hos farmor förra julen =) Mil bättre än julsittningens motsvarighet!

Gomorron gomorron!

Japp, idag är det en vecka kvar innan jag beger mig tillbaks till Sthlm igen! Kommer bli ruggigt skönt att träffa alla igen och få lite miljöombyte men vågar gissa att jag kommer sakna Lule och alla människor här upp rätt snabbt =)

Julsittningen igår va kul! Men maten var en stor besvikelse... Längtar efter riktig hemlagad julmat! =) Va inte kvar så länge vilket märktes i morse då jag vaknade vid 8 redan och inte kunde somna om :P Sitter nu igen och försöker hitta artiklar och har faktiskt hittat en som nog ska kunna gå att använda! Så nu är det bara att fortsätta på samma sätt och hitta ett par till! Håller på att skriva min träningsdagbok också vilket jag halkat efter lite med när det vart så mycket annat som måste göras..

Ska dra mig mot gymmet så småningom också. Måste passa på att träna när hela kroppen faktiskt mår relativt bra! Lite träningsvärk i vaderna men de behöver ju inte tränas idag så det är hellugnt! =)

Efter det får vi se vad klockan blir.. Vågar gissa att man hinner klämma in lite mer plugg innan det är dags att dra sig iväg till Jimmy i klassen och hans sambo Linda för lite Lucia-festande =) Ska bli ruggigt kul! =)

Nä, back to work! Lite bilder från julsittningen hann tas innan kameran dog.. Försöker få upp de snarast!

Puss!

2 kommentarer:

  1. Bara en vecka kvar!!! Tjihoooo!!! Snart har mor Inge Dotra hemma igen.
    Mor var på julfest i veckan och den maten var inte heller nån höjdare. Men gratis. :P

    SvaraRadera
  2. Wohooo!! Dotra längtar så hon nästan exploderar!! =) julfest låter fantastiskt kul! och gratis låter ju ännu bättre ;-) jag fick pröjsa 130 spänn för eländet.. :S

    SvaraRadera