torsdag 17 december 2009

Tester utförda och 1 år sen











Halloj! =)
Kom precis på att det är 17:e december idag.. Alltså exakt ett år sen jag kom tillbaks till Sverige efter att jag var ute och hade mig senaste =) Kommer ihåg vilken sjuk känsla det var trots att jag bara hade varit borta i 4 månader. Kallt var det iaf när man hade haft 30 grader i 4 månader :S Nu när jag kommer hem lär det bli tvärtom då det är runt 15-20 minus här även idag och strax under nollan i Sthlm.. =) Resan hem från Bangkok slår det mesta.. Gaaah, det är ju bara såå typiskt när man bara vill hem! Bilderna ovan är från eländet... Och för er som inte har nån aning om räcker det nog att jag säger orden snöstorm och fast i Schweiz så kan ni nog ana..

Vi har haft våra tester idag, både Åstrandstest och styrketester. Tror konditionen var ungefär som innan träningsperioden började vilket känns lite surt efter att man har jobbat arslet av sig i 6 veckor :P Hade iaf ökat i alla 3 styrketesterna vilket känns nice! =) Gjorde 17 reps på 100 kg i knäböj mot 12 senast och efter det fick jag ett litet fnatt och skickade på 20 kg till på stången och körde en 4:a på 120 kg bara för att bevisa för mig själv att jag kunde. Vadå envis? :P Aja, det var ett litet mål innan träningsperioden så det kändes grymt! =)

Sofia, min alldeles excellenta adept, gjorde bara hantelpress som styrketest då hon klantigt nog försökte sig på att cykla när det va glashalt vilket resulterad i ett pajat knä.. :S Dock hade hon en ökning med 114,3 % efter 6 veckors träning vilket coach är mycket nöjd med ;-)

Visst ja, kollade precis statistik från Bajen-Kristianstad igår och såg att Bajens målvakt Robin Hallberg landade på 62 % i räddningar! Crazy!! Det ska inte va möjligt.. 9 assist på Albin är ruggigt imponerande det med!

Nä, nu är det slutspurt på rapportskrivandet! Har fått in resultaten och håller på med sista diskussionsskrivandet. Efter det blir det att gå igenom det ordentligt och sen ska det nog va klart!

Lyssnar på Kristian Anttilas "Oceaner" som är 20 minuter och 9 sekunder lång.. Har kommit 12 minuter än så länge :P Kan definitivt rekommenderas att lyssna på! =)

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar