onsdag 9 december 2009

Examinationsdags!

Gomorron på er!

Sitter å käkar en dunderfrukost och laddar inför examinationen om cirkus 2 timmar, ska bli rätt kul för att vara en examination faktiskt =)

Såg bara första halvleken igår av Hamburg-Düsseldorf men det var inte så bara för tysk handboll är bara för häftig! Kan inte fatta att jag kommer vara där och se samma lag om 3 veckor.. Det blev iaf löpning till handbollen. Ja, jag vet att jag sa att jag max skulle gå.. Men känns kroppen bra så =) Blev 40 min och på det kom jag strax över 6 km vilket känns grymt då jag inte klarade att springa alls för en dryg vecka..

Och i natt drömde jag att jag färgade mitt hår kolsvart och klippte av det hyfsat jättekort :S Iiiih.. Det först jag gjorde när jag vaknade var att först känna att allt hår var kvar och sen kutade ut till hallspegeln och kolla vilket färg det var.. Det är fortfarande långt och blont =) Däremot har jag klipptid dan efter jag kommer hem, både färg/slingor+klippning står på schemat! Så om nån har nån länk till nån frisyr som skulle kunna funka får ni väldigt gärna länka för jag har ingen koll alls på vad jag ska göra.. :S och färg? Blondare eller nåt helt annat? Är lite sugen på att gå till mörkbrunt igen men d var så jäkla trassligt att få tillbaka det till blont igen efter det :S

Nä, nu ska jag tänka igenom mina övningar en sista gång och sen kör vi! Wish me luck! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar