måndag 14 december 2009

Många timmars skrivande..

Ojoj, va jag e slut.. Ska skriva lite snabbt här och sen bara stupa ner i sängen.. Satt i bibblan idag och skrev på min rapport från 10-19 idag.. :S Och jag skulle vilja säga att jag är klart, men tyvärr är jag långt ifrån. Det är betydligt svårare än jag räknat med. Som tur var hade jag sällskap av Lisa, Sofia och även Nicole en snabbis =) Det underlättade definitivt! Och så Spotify såklart =) Även om man tillslut tröttnar på låtar man aldrig trodde man skulle tröttna på :P

Efter det gick jag och Lisa och handlade och sen var det hem och kolla andra halvlek mellan Sävehof-H43 som nog kan ha varit det sämsta som någonsin har skådats.. Match kan det iaf inte kallas för :P

Nä, nu ska det sovas här! Imorn blir det mera skriva och eventuellt börja med lite tentaplugg så smått =) Träning blir det garanterat. La mina träningsgrejer i ett skåp på STIL i morse för att jag skulle träna senare under dan men de hämtades nyss ut helt oanvända :S Illa.. Aja, blir imorn istället och då dubbelt upp! På fredag kör vi nya tester så det gäller att formtoppa ordentligt nu :P

Nä, höres!

Puss!
Seether ft. Amy Lee -Broken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar