tisdag 8 december 2009

Det här är jag

Här får ni nåt att läsa medan jag är på gymmet!

1. Jag är ofta alldeles för snäll och kass på att säga nej i många situationer
2. Jag är en hejare på att göra potatismos
3. Jag älskar att diska hemma hos andra, som terapi för mig!
4. Jag har konstant nya planer på resor och sjuka grejer som MÅSTE göras i livet
5. Jag har ätit känguru på grillspett och det gillades mycket!

6. Ibland är jag galet spontan medan jag andra gånger kan grubbla väldigt länge över ett beslut
7. Jag har fastnat i en spinningcykel en gång, bara en av väldigt många klantiga saker jag gjort..
8. Jag måste ha musik omkring mig så gott som varje ledig minut
9. Jag älskar frukost så mycket att jag skulle kunna äta det både till frukost, lunch och middag
10. Jag har inte sett Patch Adams en enda gång utan att storböla..
11. Jag hatar att sova i bäddade sängar. Det ska vara rörigt med täcke, filt och massa kuddar i en stor röra
12. Jag har rest så mycket att jag har svårt att hålla koll på räkningen och har avverkat 5 av 7 världsdelar
13. Jag har spelat softboll och bl.a. spelat Europacupen i Italien
14. Jag är GALEN i mössor, min i stort sett enda shoppinglast..
15. Jag är utbildad massageterapeut
16. Jag älskar ihopklippade spaghettiklumpar som alla andra ratar. Och mannagrynsgrötsklumpar =)

17. Jag heter Eijny i mellannamn, norskt vad jag har hört..
18. Jag har jobbat som au pair i Australien i 3 månader…
19. …det sket sig så jag drog till Thailand och luffade runt istället
20. Jag har fotografiskt minne



Och så får ni dagens låt på en gång;

Iron Maiden - Rainmaker

2 kommentarer:

  1. hmmmm.... 13 och 16 verkar väldigt Åsa-Åsa... =)
    Men Einy var ny! Fint! Tror det får bli nya tillmälet, dotra Einy. In das Deutchland. =)

    SvaraRadera
  2. hahaha, ajdå :P Fattade inte först.. Undrade om mor Inge hade en karriär som gammal softbollspelare ;-) men nu hajas det! såg du matchen ikv? Faan va grymt att vi kommer va där om 3 veckor å kolla!! =)

    SvaraRadera