fredag 4 december 2009

Det kanske var lite klantigt..

Tjolahopp!

Så var det äntligen fredag igen! Dock hade jag slappaste dan ever igår så det känns som en typsisk "dagen-efter-söndag"-dag, alltså måndag :P Så det blir en positiv överaskning varje gång man kommer på att det faktiskt är fredag och helgen väntar!

Vi hade föreläsning i näringsfysiologi nu på morgonen. Jag hade kollat i studiehandledningen innan (som den mönsterelev man är :p) och inte sett nånting om att det skulle vara med på tentan. Det litade jag självklart på och jag stängde av öronen från minut ett och ägnade mig åt annat plugg till tentan.. Dock får vi reda på efter föreläsningen att jo, det här skulle komma på tentan. Instuderingsfrågor finns utlagda och kommer ligga till grund för tentan.. SWEET! Ja, blir nog bara att ögna igenom föreläsningsmaterialet och kolla lite på Wiki så ska det nog lösa sig! Var inte allt för svåra frågor =)

Nu håller jag på med nån eländig informationssökningsgrej som bara är för trist.. Men men, den ska göras så d e bara att bita i det sura äpplet! Senare idag blir det nån form av träning och sen ikväll blir det gemensam middag (kycklingsallad!) och antingen pepparkaksbak eller pepparkaksdagssvullning med iaf tjejerna i familjen. Får se om Vx2 joinar också =)

Nä, back to buisness! =)

Puss!

2 kommentarer:

  1. haha, jopp.. en riktig pepparkaksDAG blev det med en massa pepparkaksDEG ;-)

    SvaraRadera