söndag 20 december 2009

Snöar fortfarande


Gomorron gomorron!
Har sovit ruggigt dåligt vilket jag alltid gör på nya ställen.. Även om det är samma lägenhet och samma säng jag sovit i senaste 8 åren :P Aja, nu har jag iaf gett upp tanken på att sova mer.. Frukosten ligger redan i magen och snart ska jag och mor gå och storhandla =) Kött, kött och kött står på min önskelista! ;) Efter det ska jag ut och strosa litegrann på stan.. Ska bl.a. till 3 och försöka fixa mitt mobila bredband som vart allt annat än samarbetsvilligt senaste tiden :( Julklappar får vänta till imorn då förhoppningsvis en hel del folk fortfarande jobbar =)

Jag tror inte att min hund riktigt har fattat att jag är hemme och framförallt inte varför.. Hon kollar lite snett på mig :P Igår när jag kom från flyget blev hon glad iaf =)

Och visst ja, ikväll blir det spinning med Mirco! Har längtat galet mycket! Får t.o.m med mig far min om han inte bangar i sista stund.. ;) Ska förmodligen få en av hans PT-timmar också om Andreas jobbar nåt nu innan jul och i mellandagarna! Ojoj, fasar lite, men det ska bli grymt kul! =)

Nä, nu ska jag skriva inköpslista! Nånstans under dan kanske man ska klämma in lite pluggande också.. :S

Ha en grym dag!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar