fredag 11 december 2009

Julsittning väntar =)

Hello!

Träningen är avklarad och det kändes grymt bra för en gångs skull! Blev en hel del övningar och vissa grejer kändes faktiskt lättare än vad jag trodde de skulle göra.. =)

Nu håller jag på och går igenom min garderob i jakt på något att ha på sig ikväll. Det är inte det lättaste. Men tror det blir en klänning jag köpte i Paris i våras =) Och så blir det ett glitterprytt diadem i försök att dölja så mkt av håret som möjligt :S Eller hår är nog fel ord.. Skatbo är nog ett bättre ordval :P Gaah vad jag längtar till den 20:e! Då ska det kapas och det ordentligt! Och färgas och fixas! =) Tills dess får jag bara försöka överleva :P

Nä, nu fortsätter jakten och sen blir det städning innan jag beger mig till Nicole =)

Blue Foundation - Eyes On Fire
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar