onsdag 23 december 2009

Dan före dopparedan


Hello!

Julpysslet håller på för fullt hemma hos oss =) Riktigt mysigt! Skinkan är i ugnen och har väl nån halvtimme kvar. Köttbullarna fixade pappa tidigare idag =) Det är det viktigaste enligt mig så jag är nöjd =) Alla julklappar är inköpta och inslagna. Julmusiken står på i bakgrunden och det är vitt ute för första julen på jag vet inte hur många år.. Mysigt!

Fick en för tidig julklapp nu tidigare ikväll =) Inget materiellt utan bara den största dosen glädje i form av ett träningspass med Wille :) Den bästa av de bästa när det kommer till instruktörer.. Hur den människan lyckas ge så mycket glädje gång efter gång är för mig en gåta.. Dansstep stod på schemat så nu är man rejält mör i benen :P Lär hinna bli ett till pass med honom innan det bär av uppåt igen =)

Nä, nu ska jag fixa klart skinkan. Glasera den kallade jag det först men griljera är nog mer rätt ord ;-)

Ha en grym jul allihopa! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar