fredag 11 december 2009

Referenser, P3 Guld och bok på vift

Gomorron!

Sitter och tragglar mig igenom både konditions- och styrketräningsboken i jakt på vettiga saker att kunna referera till.. Går väl sådär måste erkännas..

Kollade precis senaste avsnittet av SMS-roulette på Aftonbladets hemsida, tycker det är galet kul! http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/smsroulette/article6270366.ab

Har även dragit mitt strå till stacken och röstat till P3-guldgalan som väl är nån gång i januari skulle jag gissa.. Bl.a. fick Miike Snow rösten till Årets Nykomling och Lars Winnerbäck Guldmicken och Årets Artist. =)

Något mindre kul är att en bok till nästa kurs jag köpt inte har kommit fram trots att väldigt lång tid har gått.. Vågar gissa att den hamnat tokfel.. Ska kolla på Slemmis idag om de kan ha den liggande där men vågar gissa att den är förlorad.. :(

Ikväll är det julsittningen med tema "Jul i TV". Tror jag ska vara Maja Gräddnos så öron ska fixas pronto! =)

Och visst ja, kollade första halvlek på H43-Sävehof igår där det blivit ett himlans tjabbel om att Axnér bar mikrofon på sig under matchen.. Tycker inte det är så mycket att haka upp sig på så länge inte han störs av det själv eller att det utgör en skaderisk för någon annan. Han hade själva dosan fastklistrad på låret vilket inte såg ut som det allra mest smidiga.. :S I en situation i matchen fick Johan Jakobsson ett knä mitt på låret och en rejäl lårkaka. Funderade då på hur det hade blivit om Axnér fått ett knä på låret ist.. Då borde ju dosan skydda rätt bra och istället ge en ordentlig smäll på knäet hos den andre.. :P Aja, det var hur som helst ingen jättefantastisk idé om ni frågar mig.. Dels för att Axnér mumlar och har sig som vanligt.. Och dels för att allt kommentatorerna inte lyckades tajma in att vara tysta när han sa nåt.. =)

Hörs senare idag när jag tröttnat på artikel- och referensletande :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar