söndag 6 december 2009

Effektiviteten har hittat hit!

Japp, effektivitet är i nuläget mitt andranamn! Det har sen jag kom hem från Sofia fixats med matlådor och bakats bröd =) Jag gjorde Flygande Jakob utan det mesta (a'la Sofia). Det blev bulgur i botten och sen kyckling, matlagningsgrädde och chilisås i ett lager över.. Helt okej och rätt snabbt gick det =) Sitter å käkar middag nu; köttbullar (köpta, ja, jag vet att d e illa :P), potatismos (det är hemlagat iaf!) och lingonsylt =) Mumma! Följer Bajens match mot Kristianstad där tyvärr inte onlinen funkar så d blir bara delresultat och svårt å fatta varför d går så risigt som d gör.. :S Om man vinner mot regerande mästarna Alingsås känns d som om man ska vinna mot nykomlingen Kristianstad även om d e på bortplan och de har visat att de e ett rätt bra lag.. Aja, 8 min kvar! =)

Efter middagen blir d att frysa in brödet och sen traskar jag nog bort en sväng till Sofia igen. Ska förmodligen se Slumdog Millionaire =) Har inte sett den än men läst boken och den va grym! Vi får vällan se!

Ni får dagens låt redan nu, e osäker på om jag pallar å blogga nå mer idag :P Jag har dock bättrat mig något otroligt måste ni erkänna? :P

Tyler Hilton - I Believe In You

2 kommentarer:

  1. haha Flygande jacob a la Sofias gillas! Men min blev ju så galet mkt goare :( Bra dagens låt idag iaf! :D Din simon :D

    SvaraRadera
  2. Min smaka absolut ingenting och var torrare än trä :S Mer grädde å chilisås åt folket!! =)

    SvaraRadera