måndag 21 december 2009

Nyfriserad!

Tjolahopp!

Sitter här nyfriserad och är ruggigt nöjd! Anna tog mig verkligen på orden när jag tjatade om att hon verkligen skulle våga klippa mycket för kort är det! Kan precis sätta upp det i en tofs.. Inte ens en knut går att göra :P Det blev rejält mycket ljusare också! Mängder med slingor.. hon gjorde folieslingor, vette 17 hur många hon använde men det tog sin lilla tid kan man ju lugnt säga =) Bild kan tyvärr inte fås då min usb-tjosan till kameran e kvar i Lule..

Efter det strosade jag på stan och fick i stort sett all julklappsshopping avklarad =) Hittade en underbar sjal till mig själv på weekdays vintage-avdelning också. En röd rysk babushka-sjal med svarta fransar =) Har letat efter en sån hur lång tid som helst och nu har jag en! Eller DEN kanske jag ska skriva för det känns verkligen som DEN sjalen =) Det blev rejält mycket promenerande då man är för snål att åka tunnelbana.. Så prommis till stan och tillbaka var ingen höjdare i 7 minus.. :S

Nu ska jag försöka få tummen ur arslet och tentaplugga iaf en timme, bättre än ingenting! Ska kika lite mer på min rapport också, lär finnas en hel del grejer att ändra,.. Imorn ska jag träffa mor Inge igen! Längtar som tusan!!! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar