onsdag 16 december 2009

20 minus och tentaplugg

Ett sent godmorgon!

Har iofs vart i skolan och pluggat sen 10 men godmorgon till bloggen iaf! =) Idag är det tentaplugg som står på schemat. Har tröttnat på rapportskrivande efter 9 timmar i måndags och 7 igår.. :S Nu är iaf instuderingsfrågorna till mag-tarmavsnittet gjorda och jag har väl lite bättre koll på det än innan.. Ska strax sätta fart igen och börja med frågorna till respirationen också, men det lär gå betydligt segare..

Idag är det tydligen närmare 20 minus enligt mina kära vänner! Jag har själv ingen termometer så jag får lite på det :P Det var kallt kan jag ju säga.. :S Är osäker på om jag nånsin vart me om 20 minus i Sthlm, nästan så kallt så näsan trillade av ;-)

Imorgon bitti är det dags för både cykeltest och styrketester! Det blir att ladda upp ordentligt idag så man kan gå för fullt imorn! Är lite orolig inför hantelpressen där det känns som att jag kan ha gått bakåt i utvecklingen istället :S Tycker inte att det har känts lättare under tiden utan snarare svårare.. Men men, det sitter mkt i huvudet och med två människor som skriker på mig ska jag nog kunna fixa det! Knäböjen borde jag ha ökat i tycker jag! =)

Nä, nu blir det respiration för fulla muggar här! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar