torsdag 3 december 2009

Vitt på marken, grått förövrigt


Hej hopp!

Det blir ett kort inlägg för att visa att jag lever! Hade skrivit ett väldigt långt inlägg alldeles nyss som jag på nåt magsikt sätt lyckades trolla bort.. :S Så hade det funnits kvar så hade ni fått ett längre, men nu blirt det kort ist ;-)

Allt knallar på.. Jag e trött i kroppen och skallen efter 7 träningspass senaste 3 dagarna (gympaexaminationer+egen träning) och det mesta känns tungt.. Lite julledigt kommer sitta som en smäck! Det har vart mkt inlämningar senaste tiden men nu är det bara en inlämning, en dissektion och en praktisk examination kvar innan det bär iväg hemåt igen :) Blir väl inte helt ledigt hemma då vi har en stor träningsrapport som ska in 4:e januari och en stor fysiologitenta den 14:e januari, men det blir lite härligt miljöombyte iaf :) 19:e december är jag tillbaks!

Sen har det väl inte hänt så mkt mer värt att nämnas :P Jag och Mor Inge ska dra en snabb sväng till Deutschland och köra en favoritresa i repris. Vi drar till Hamburg på morognen den 30:e, strosar runt och har det mysigt på dagen, kollar Hamburg-Grosswallstadt på kvällen, sover på hotell, käkar frukost (!) och sen drar vi hemåt vid 15 på nyårsaftonen :) Kommer bli galet! Längtar redan!! =) Det är min morot just nu när allt annat känns lite småjobbigt..

Har pratat både med farmor och mormor senaste dagarna vilket också har gett mig massa energi =) Pratar alldeles för sällan med båda men inser varje gång hur mkt jag saknar det. Lär nog bli mer ofta i fortsättningen :)

Ikväll blir det nog knäckbak här uppe i Lule.. Har noll julstämning än så länge, blir nästan bara irriterad när de spelar julmusik överallt.. :S Kanske ett tecken på att man börjar bli för gammal? ;-)

Nä, nu ska jag plugga lite mer på njurarna, lungorna och hjärtat inför dissektionen!

Saknar alla!

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar