tisdag 15 december 2009

Färdigtränad

Kom precis hem från gymmet och har käkat grötmiddag =) Kommer bli en hel del såna nu precis innan man åker hem.. Pallar inte å laga nån mer mat och vill inte behöva slänga en massa när jag åker hem.. Träningen gick halvsegt.. Min kropp vill inte så mycket mer just nu.. iaf inte styrketräning.. körde lite enligt träningsprogrammet men mest saker jag kände för att göra :P jag som adept är inte lätt att ha å göra med.. ;-)

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på nu.. Sitter och lyssnar på lite julmusik mer Erik.. Han åker hemåt redan imorgon och sen när han kommer tillbaks efter nyår ska han egentligen bara hämta sina grejer och flytta till sin nya lägenhet. Kommer bli lite tomt men ska bli spännande å se vem som flyttar in här sen =)

Nån som har nåt kul att berätta som jag kan ha missat? =)

Blir nog å kolla runt lite efter nån ny frisyr och färg! 6 dar kvar, sen smäller det!! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar