tisdag 15 december 2009

På bloggfronten intet nytt




Hola amigos!

Nej, så sant som det är sagt händer det inte mycket mer här än vad som hände igår.. Har suttit i bibblan sen 10 imorse nu idag igen och börjar väl närma mig nåt sorts slut på rapporten iaf =) Dock svårt att skriva de sista delarna då vi fortfarande inte har gjort våra tester än..

Sitter max en timme till och efter det blir det träning för att försöka få ut lite av den frustration som rapporteländet för med sig.. :S Inga vettiga artiklar hittas, jag har ingen koll på hur man skriver en rapport och för att citera Sofia; "Du är extremt oorganiserad och det verkar vara en del skrammel i huvudet".. :P Kan bara hålla med.. Kan det bli nåt annat när man inte skriver rapporten i rätt ordning utan börjar med slutet, fortsätter med nån del i mitten för att sist skriva början..? Nä.. Inge kul längre..

Och på tal om inge så saknar jag min Mor Inge mer och mer för varje dag som går! Vår Tysklandsresa ligger där och väntar på mig som den förtillfället enda moroten =) Inte lång tid kvar nu! =) (Bilderna ovan e från vår senaste resa). Iofs blir väl hela Sthlm en enda stor morot, men Tyskland blir nåt extra! 4 dar kvar nu! =)

Mailade förresten SATS i morse och bad om att få mitt träningskort upptinat under tiden jag är hemma =) ojojoj, vad det ska tränas! Det får bli en morot också! =)

Nä, nu ska jag få ur arslet ur brevlådan och fortsätta! Governor Andy dundrar på högsta volym i lurarna och det är massa snö ute! Livet leker! Hyfsat iaf.. =)

Puss!

1 kommentar:

  1. Haha helt fel citerat om jag får be om att bli rätt citerad så ska det vara så här: du måste organisera lite i huvudet! Klappar dig på huvudet och säger skrammel skrammel!

    Det är helt omöjligt att börja i mitten av en rapport och arbeta sig åt båda hållen samtidigt min käre watson!

    SvaraRadera