onsdag 9 december 2009

Avklarad examination, artikelletande och 30 Seconds to Mars

Hola hola!

Japp, examinationen klarades utan några större problem! =) Grillade blev vi iofs allihopa men inte värre än att man kunde snirkla sig ur det ;-) Ännu en sak till som kan bockas av!
Fet
Jag har gett upp pluggandet inför dissektionen.. Håller tummarna för att man inte behöver kunna det sådär überbra utan att det räcker att kunna peka ut vad som är hjärta och vad som är lungor ;-) Sitter istället och försöker hitta vetenskapliga artiklar att kunna referera till i träningsrapporten som ska skrivas till strax efter nyår.. Går rätt bra men det är svårt att veta vilka artiklar man ska leta efter.. :S

Pratade nyss med pappa som som vanligthar en massa goda råd! =) Känner mig lite lugnare nu, tack! =)

Ikväll blir det Grey's hos Sofia som alltid på onsdagskvällar.. Tappade energin totalt efter examinationen och nu känns det rätt grått och trist.. Sitter och lyssnar på 30 Seconds to Mars vilket inte gör det bättre då det bara väcker en massa Stockholmsminnen till liv vilket känns jobbigt just nu.. Saknar det galet mycket när jag väl börjar tänka efter vad som finns där. Mycket bättre att inte börja tänka på det alls för då tänker jag bara på hur bra jag faktiskt trivs här =) Ikväll spelar Bajen hemma mot OV vilket inte gör att man saknar det mindre.. Aja, får agera online-Bajare ikväll =)

Nä, nu vankas det middag snart! Fisk, tagliatelle och färska rödbetor! Eller färska kanske e fel ord.. De har legat här hemma ett bra tag tror jag.. :S Men de e iaf inte på burk! =)

Dagens låt får ni på en gång;


30 Seconds to Mars - Search and Destroy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar