söndag 27 december 2009

Full fart!

Tjohoo!

Har haft fullt upp enda sen jag kom till Sthlm och det verkar fortsätta i samma tempo.. Igår åkte jag ut till mormor och moster och hälsade på.. Gick upp halv sju så somnade som en stock igår kväll =) Men det var mysigt och komma dit ut, det var ett tag sen =)

Det var i stort sett det enda som hanns med igår.. Idag har jag gått en långpromenad och avslutade med lite reashopping. Hittade två träningslinnen för 50 spänn styck, helt klart överkomligt =) Eftermiddagen bjuder på handboll i mängder.. Först nu vid två visas en dammatch, Lugi-Sävehof och efter det visar de herrarna, Lugi-Ystad.. Och samtidigt visas Alingsås-Bajen på webben.. Det blir helt klart att kolla på den sistanämnda med den andra matchen på i bakgrunden.. Får se om jag ser dammatchen, de har en tendens att va rätt kassa så det blir nog plugg istället =) Börjar känna mig säker på smärtan och näringsfysiologin nu.. Cirkulationen har jag börjat få lite koll på och mag-tarm och respirationen är dumma i huvet men har iaf kollats igenom en gång var.. Idag blir det muskelfysiologi, får se om man kommer ihåg nåt då det var längesen vi gick igenom det.. :S

Imorn vankas det PT-träning, ni kan ju hålla nån tumme för att jag överlever :P Sen ska jag träffa Kattis och Andrea som äntligen är tilbaks i Sverige efter ett års au-pairande i USA! Ska bli galet kul! =) Vi ska luncha, får se om det blir Koppan.. Känns som en lågoddsare då det är vårt ställe ;-)

Nu ska jag och mamma laga lasagne =) Mums!! =)

Puss!
The Perishers - Pills

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar