tisdag 22 december 2009

Fullt ös!

Ojoj, har vart igång sen 10 imorse och hunnit med sjukt mycket grejer.. Först fixade jag nytt leg, det otroliga var att det var i stort sett noll väntetid vilket väl aldrig har hänt.. Dock var jag tvungen att skriva min namnteckning säkert 10-12 gånger då den hela tiden blev för kort :P Jag försökte göra den större och dra ut den men jag kan ju inte lägga till en massa saker för att göra den längre.. Det måste ju fortfarande vara min namnteckning ;-)

Efter det och lite lunch satte jag mig på bibblan ett tag och fick gjort iaf lite näringsfysiologi, ska ta tag i smärtfysiologin ikväll =)

Sen träffade jag Kattis för en fika och även V2 med kompis som julklappsshoppade i närheten =) Mycket trevligt! =) Sen var det iväg igen för blodgivning.. Mycket trevligt även det speciellt mackorna med massa pålägg att välja på! Jag gillar att ge blod! Fick även en ljuslykta från Ittala som definitivt får följa med upp till Lule och stå i mitt fönster =)

Efter det träffade jag Åsa för en prommis =) Inga promenader går så snabbt och känns så lite som promenerande som de med Åsa ;-)

Det hela avslutade med en underbar middag med torsk, räkor, ägg och skirat smör! =) Mums!

Nä, nu blir det smärta iaf en timme.. Tanken på omtenta i mars en vecka innan vanliga tentaveckan är det som motiverar mig till att plugga..

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar