måndag 7 december 2009

Inte mkt spännande för tillfället...


Hola amigos!


Sitter och försöker motivera mig själv till att plugga men det går lite småsegt ska erkännas. Ingenting som behöver panikgöras just nu men det skulle ju vara skönt att vara ute i lite god tid för en gångs skull.. Idag har vi haft föreläsning, vetenskaplig metod-tjosan som väl inte var det roligaste man vart med om (läs: sömnpiller). Vi fick en gruppuppgift som skulle in senast 18:e men vi bestämde oss för att köra fullt ös från början och blev klara med den och fick den inlämnad redan idag! Ruggigt skönt å bli av med den! =)


Efter det blev de gym som gick lite sådär.. Märker att min kropp börjar bli trött när jag inte orkar lika mycket på vissa övningar nu som när jag kom hit, trots att jag ökat träningen och borde ha blivit starkare.. Anar lite överträningsvarning där kanske..


Tror inte jag har så mkt mer å berätta för tillfället, det känns som att skolan, träningen och kompisarna tar upp mesta tiden och det kan ju va lite tradigt å höra om hela tiden :P Tror jag ska försöka leta upp nån lista me roliga frågor som kommer upp här inom kort! Tills dess får ni ha d grymt! =)


Pusskalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar