söndag 6 december 2009

Söndagsbrunch

Hej hopp!

Hade än en gång skrivit ett jättelångt inlägg som av nån okänd anledning försvann.. :( Sitter iaf i Sofias säng nu och har precis käkat en underbar brunch beståendes av mannagrynsgröt med äppelmos, Nicoles hembakta bröd med skinka, ägg och te =) Alldeles underbart gott!

Nu sitter vi och kollar dam-VM i handboll, Sverige-Brasilien, i väntan på damernas skidskyttestafett =) Anar att det kan bli lite plugg senare idag beroende på hur länge jag blir kvar här =)

Jag har en horribel träningsvärk i vaderna efter träningen igår, det känns som en gammal hederlig sensträckning bara det att den inte försvinner :S annars gick träningen kanon! Persade i enbensknäböj, 10 reps på 60 kg =) Dock har jag börjat känna av mitt knä igen.. Men jag vet att det inte blir bättre av att vila så jag försöker iaf träna det som jag vet att det blir lite bättre av =) Även magen fick sig en rejäl omgång! =)

Nä, nu blir d handboll! Ha en grym söndag!

Puss puss!

2 kommentarer:

  1. Glöm inte längdskidor på 2'an! Såg du igår? Vi har en ny liten stjärna på damsidan! Igen!!! Me like winter!

    SvaraRadera
  2. Får se om jag hinner kolla skidorna! Skidskytte e d nu iaf men sen ska det hinna handlas, baka bröd, fixa matlådor, plugga och promenixa! Så d blir nog knappt :S Såg inte igår men hörde, helt galet!! Dotra gillar vinter hon me! =)

    SvaraRadera