tisdag 8 december 2009

Effektiviteten är sådär

Tjolahopp!

Sitter kvar i skolan och försöker förbereda mig inför styrketräningsexaminationen imorgon.. Effektiviteten är inte den bästa men jag tror nog jag ska kunna slingra mig ur ev. kluriga frågor imorgon ändå med lite sunt förnuft och en extra eftertanke =)

Funderar på om det blir träning eller inte idag, kan hända att det blir STIL ikväll och en promenix framför Hamburg-Düsseldorf som visas ikv på TV.. Inte mer än gång blir det nog när jag tänker efter =) Imorn däremot blir det spinning igen vilket va ett tag sen. Pulsklockan ska me för första gången, vågar gissa att den drar iväg rätt högt ;-) Och på tal om pulsklockan.. Tidigare hade jag råkat ställa in den så alarmet drog igång 03.15 varje natt. Nu har jag som tur var lyckats få bort det men nu sätter den igång vid 18.15 ist :S Och svårt att få av det är det också.. Får be far min om råd när jag kommer hem, pulsklockekunnig som han är! =)

11 dar kvar till Stockholm! Ska bli riktigt nice! =)

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar