torsdag 21 oktober 2010

11 dar kvar...

...tills eländet och pressen tillfälligt är över och jag är på ett plan på väg till STHLM. Eller ja, om 11 dar och 20 min ;-)

Gårdagen var en fin dag! Hade några av mina nollor som pluggsällskap större delen av dagen och satt i skolan till halv åtta då jag drog till STIL och tränade. Det blev 45 min spinning, brukar vara lite grinig att de bytt tiden från en timme till 45 min men igår var jag glad för satan i gatan va tufft det var! Helt slut! Eller nja, inte helt slut, drog till gymmet efteråt och körde en minicirkel överkropp (fjärilen, tricepspress över huvudet, lats, 21:an och mage*2 varv) följt av en väldigt lång och noggrann stretch, sen var jag klar!

Efteråt joinade jag gänget på STUK där det blev lite Yatzy och trubadurer, en perfekt avslutning, supermysigt!

Dagen består av plugg, plugg och var det nåt jag glömde..? Hmm, jo, visst ja, lite mera plugg! :P Ingen träning idag, kroppen sa ifrån i morse, dels genom att det var smärtsamt att gå första stegen från sängen och dels genom att ge mig kramp i vaden 100 meter hemifrån ;-)

Nu ska jag in i pluggbubblan, den underbara! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar