lördag 23 oktober 2010

Positivt på träningsfronten!

Spinningen gick riktigt bra med tanke på hur mkt träningsvärk jag har idag! Det var ett bergspass med riktigt bra upplägg och bra musik :) Känns skönt att vara färdigtränad för dagen och slippa tänka på det mer idag :P

Jo, gårdagens gympass var riktigt bra! Hittade Broborn på gymmet, han skulle köra MAQ-träning så jag hakade på lite i början. Sjukt jobbigt trots att man bara har en träpinne! Men riktigt bra rörelseträning vilket jag absolut skulle behöva köra, kan mkt väl bli något återkommande! Efter det blev det ett helkroppspass med rätt hög puls då det var mkt övningar på rätt kort tid. Körde fria knäböj, explosiva utfall, raka marklyft, step-up, skull crushers, lutande hantelpress, lats, chins, axellyft framåt och så avslutade jag med två set burpees och efter det mådde jag rejält illa ska erkännas... Men det var ett riktigt bra pass! =)

Nu ska jag återgå till plugget, det blir plugga till den teoretiska tentan idag, inte många dagar kvar nu... Har iaf gjort en specialgjord spotify-lista till denna tentaperioden så det hjälper lite iaf! Länk här!

2 kommentarer:

  1. Åh älskade MAQ!!! Kan du inte bli instruktör och träna mig? Körde det med PT-Sussie, galet bra för min kassa kropp men framförallt galet kul!!!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag blev själv instruerad så tror jag hade haft svårt att lära dig ;-) Men visst jäklar är det härligt! Har kört lite med handbollen ages ago men nu blev jag lite sugen på att dra igång det igen :) Min kassa kropp behöver det också :P Puss på sig!

    SvaraRadera