söndag 17 oktober 2010

Galet norskt, tenteplugg med räksallad och telefonsöndag

Tjo!

Norgephaesten var sjukt kul! Absolut min typ av sittning, lite halvdräggigt, självservering och mat på papptallrikar, wunderbar! :) Träffade en massa folk igår, både gammalt och nytt och hade skitkul! Jag och Lisa drog till STUK och var där till stängning för att sen dra till Julle och käka mackor i VIP:en tack vare lite kontakter från Norgephaesten, vi stiger i graderna :P

Nu sitter jag i Ljusgården och tentapluggar, har gjort lite patientfall och har nu börjat med armbåge/underarm som är sista delen till tentan. Käkar B vilket jag tyckte jag var väldigt värd! Otroligt god för att vara ICA:s :)

Har haft telefonsöndag och pratat med M & P, syrran i Valencia och farmor, mysigt! Päronen ska dra ner till Valencia på fredag och hälsa på, inte lite avis! Sen blir man ju inte mindre avis av att de ska gå och se Valencia-Mallorca :P

Nä, tillbaks till armbågen och anatomi-nötande... :S

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar