fredag 1 oktober 2010

En klar förbättring

Tjo!

Dagens föreläsning och metodövningar gällande foten har varit riktigt bra! Det var längesen ja var så engagerad som jag var idag... Spec på metodövningarna har jag inte riktigt orkat bry mig, mkt för att jag tycker de är ostrukturerade och allmänt virriga. Men idag hände nåt, det var en klar struktur och vi hann med allt som var tänkt att hinna gå igenom vilket känns skönt då vi inte behöver plocka tid från nåt annat :)

Dock är foten väldigt komplicerad. Iom att det finns sjukt mkt små ben i och kring foten så finns det även sjukt mkt småleder i foten... Det är jobbigt att hitta benen så det känns som att alla ben bara går in i varandra. Men det känns ändå som att jag redan nu har hyfsat koll gällande undersökning i fotleden :)

Det blir ingen sjukgymnastsittning för mig idag, har sålt min biljett till en kompis (som inte är sjukgymnast men ändå ville gå på en sjukgymnastsittning :P). Var bara sjukt opepp samtidigt som alla andra var sjukt pepp och det kändes som en väldigt dåligt kombination... Plus att jag är så trött att jag är glad om jag håller mig vaken till nio ikväll :)

Det blir ist fredagsmys och en massa timmars sömn! =) Inte mig emot! Är bara glad att jag lyssnar på min kropp och min magkänsla och gör det jag känner är bäst för mig :) Det väntar nog med partey de kommande veckorna; förfest med knytis hos Mia och Emelie+BEAT nästa helg och så Norgephaesten helgen efter det :)

Nä, back to le foot =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar