torsdag 14 oktober 2010

Koma...

Jossan är helt sjukt trött.. Total koma trots många koppar kaffe. Jag funderar på att sova istället för att träna. Det är jag värd. Jag städade mitt kök i morse och jag har pluggat hela dagen. Jag får sova middag. Definitivt.

Är lite inne på STHLM timmarna efter min praktiska tenta. Om jag sätter den kan jag åka dit för att fira. om jag kuggar den kan jag åka dit och vara nere och bli uppe genom att köra R:s danspass och gå Årstaviken runt och fika och snacka skit med mor Inge. Det finns alltså många anledningar att åka till STHLM. Det är ungefär så mkt jag kan komma fram till just nu. Det står ganska stilla. Och vi jobbar med nerver just nu. Det är för svårt för tillfället. Men vi tar pauser. Mer paus än plugg. Kasst men helt rätt för dagen. Nu skriver jag bara för att hålla mig vaken. 2 diagnoser kvar och sen ska Jossan hem till sin mysiga säng med alla 7000 kuddarna och somna. Helt rätt =)

1 kommentar:

  1. Jaaa! Kom hit! Prommis runt Årstaviken med efterföljande fika med dotra är vad mor behöver. Lycka till på tentan!
    Puss!

    SvaraRadera