söndag 10 oktober 2010

Effektivt värre!

Nu har Jossan vart duktig och pluggat större delen av dagen, har både gått igenom diagnoser för höften och funktionell anatomi för skuldran som vi börjar med imorgon. Vi har först en föreläsning i funktionell anatomi och efter det 3 pass metodövning med undersökning.. Gaah, tror jag måste ha många timmars sömn och en hel del kaffe imorn för att ta mig igenom det.. :S

Nu ska jag ut och traska, det blir en långprommis runt sjön, blir skönt att få lite lugt och ljus :D Efter det stannar jag till på gymmet och kör ett snabbt och effektivt helkroppspass, effektivitet är ordet för dagen!

På vägen hem blir det stanna till på Slemmis och handla, kyl och fruktskål ekar väldigt tomma.. :( Kan bli så att jag hyr en film och har filmkväll, välförtjänt isf! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar