måndag 4 oktober 2010

Härlig start på veckan!

Gomorron gomorron!

Jossan har haft en bra start på dagen :) Dock vaknade jag alldeles för tidigt trots sovmorgon... Satt i metodsalarna och pluggade ett tag och studerade Jeppe och Lisa som gick igenom det metodövningarna praktiskt :) Det var en syn att se när Jeppe skulle komma på en skada hon hade och spela upp alla sina symptom :P

Vid elva körde jag en lunchspinning, 30-minuters, följt av 30 min core. Hade rejält möra ben efter igår så det var tunga 30 min spinning men lyckades pusha mig själv rätt bra ändå :)

Efteråt blev det välförtjänt lunch, en paella med köttfärs och grönsaker! Mums! Hittade Kristin, Linn och Thomas i Gelbe så fick lite lunchsällskap =)

Nu har vi föreläsning i bedömning med redovisningar om reliabilitet, validitet och evidens. Efteråt ska jag och coachen fira Kanelbullens dags och ikväll börjar vår egen "Halv åtta hos mig" med trerätters hemma hos Jeppe :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar