onsdag 6 oktober 2010

2/4

Tjo!

Igår rullade "Halv åtta"-tåget vidare till Lisa :) Det var en mkt fin middag även det! Till förrätt fick vi getosttoast, till huvudrätt vegetarisk cannelloni med spenat, gorgonzola och ricotta, och till efterrätt fick vi macroner, såna här franska marängkakor med smörfyllning. Lisa måste ha jobbat häcken av sig för det var fint malen mandel i och så hade hon ingen elvisp till äggen.. :S

Ikväll är det min tur att vara värd. Min meny kan jag skriva upp efteråt :) Jag är glad att vi bara har halvdag, det är mkt att fixa. Det svåraste kommer bli att få allting klart i rätt tid, har aldrig gjort 3-rätters tidigare.. :S

Nu på morgonen och förmiddagen har vi metodövningar, vi ska gå igenom behandling vid fotproblem.. Efteråt ska jag springa iväg till gymmet och hinna vara med på ett lunchpass spinning, en 45:a. Räcker gott och väl idag då jag fortfarande har rejält stela ben sen i söndags.. :S

Nä, nu ska jag ta en lång dusch och försöka kvickna till, har sovit rätt kasst så är lite småtrött.. Men ni får lova att hålla tummarna ikv? Halv åtta kör vi! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar