torsdag 21 oktober 2010

Kola-segt...

Nu går det segt, men det positiva är att det är först nu som det går segt. Det har varit en bra och effektiv pluggdag och lite börjar faktiskt trilla in känns det som. Men det är mkt kvar att lära och bara 5 dagar kvar, uff! :S

Nicole kom förbi mig och fikade och myspluggade lite :) Hon låg i mitt knä och jag läste högt, det är så man pluggar mysigast! Tror vi lärde oss lite grann, vi försökte iaf förstå rörelseaxlarna i AC- och SC-leden vilket är ett meck..

Träffade precis på Julia nu. Hon berättade att hon tidigare idag träffat på Sofia och Lisa och berättat att jag inte skulle träna idag och fått reaktion" Va?! Är hon sjuk eller?". Det tar jag som något positivt :) Och nej, jag är inte sjuk, har bara lite ont :P

Ikväll blir det prommis, tv-mys och morotsdippning med Nicole, vi behövde ha en rullad för att orka plugga :)

Imorgon har vi sista metodövningen inför tentan, behandling vid armbågs-, underarms- och handproblematik :) Blir jäkligt skönt när det är klart, that's for sure!

Nä, nu ska jag läsa igenom neurodynamiken, neuromuskulärar kontrollen och biomekaniken en sista gång. När jag gjort det är det dags att rulla hemåt, blir en tidig hemrullning idag jämfört med igår! :D

Puss!

1 kommentar:

  1. Haha jag vet dock inte om det var menat som något positivt :P Men puss på nosen iaf! Love :D <3

    SvaraRadera