onsdag 20 oktober 2010

STHLM nästa!

Tjo!

STHLM blir timmarna efter praktiska tentan! Prata med mor Inge igår och hon fällde avgörandet :) Dels genom att vara så underbar hon bara kan vara och dels genom att avslöja att det är Bajen-match under tiden jag skulle vara hemma isf som hon skulle jobba på. Så det bestämdes att jag skulle hem och jag har pratat med Tobbe som gett klartecken för mig att jobba också! :D Var sjukt lång tid senast så får hoppas att jag bara ska vara där som back-up och trevligt sällskap :)

Gårdagens timmar spenderades i skolan. Satt och pluggade från 9 till halv 7 men hade sällskap av härliga nollor hela tiden :) Sen gick jag och tränade, körde en dansaerobics som var rätt kul, inget jättespeciellt men skönt att få lite koreografi att koncentrera sig på istället för plugget! Kommande veckorna kommer de köra ragga/reaggeton som tema, ska bli kul att testa! =)

Dagen består av plugg med Jeppe och Lisa där vi ska gå igenom diagnoser inför tentan :) Efter det väntar lunchmöte med Hälso6 och ännu mer plugg.. Ikväll blir det spinning följt av en lång, lång stretch, har slarvat lite med det och känner mig stel :S

Hare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar