tisdag 12 oktober 2010

Sjukt kul!

Tjo!

Nyss hemkommen från träning, det blev dansaerobics och core men DA:n bjöd på en rejäl överraskning! Instruktörern var sjuk och hennes vikarie var sjuk så de hade panikringt in Tina i sista stund, hon hade en hip-hop-kurs i våras som jag inte fick plats på. Det var sjukt kul! Hon tyckte vi var jätteduktiga och köttade på med en massa rolig koreografi! Det vi gjorde på en timme hade de på kursen gjort på 5 veckor :) Otroligt kul och jäklar vad fort tiden gick! Efteråt körde jag coren direkt så det kommer kännas lite gött i magen imorn! Underbar känsla att vara igång med träningen igen och ha en härlig känsla varje träningspass och längta till nästa!

Imorgon blir det förutom en go känsla i magen en massa plugg.. :S Uff.. Lär bli en heldag i bibblan.. Sen på kvällen jobbar jag servering.. Det blir en-rätters för typ 180 pers så det lär bli en ganska tidig kväll :)

Nä, nu ska jag lära mig lite mer om skuldran innan John Blund får säga sitt!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar