måndag 25 oktober 2010

Veckan kvar och konstig dröm

Gomorron!

Pluggar och har mig som vanligt så jag tänkte passa på att berätta om en sjuk dröm jag hade i natt! Jag var på IKEA och skulle käka. Jag var på väg till köttbullestationen och passerade på vägen diot flera andra stationer med olika maträtter. Vid varje station slängde mattanten som stod där på ett potatisar på min tallriken trots att jag vänligt men bestämt sa "tack, men nej tack". När jag kom fram till köttbullestationen vägrade de att servera mig mat då de ansåg att det fanns för lite plats på min tallrik... Då brast det för mig totalt! Jag spottade, fräste och svor och började kasta potatis på kökspersonalen som duckade som för att rädda sina liv :P När sista potatisen var kastad kände jag mig mycket nöjd och fick en bit cheesecake för allt besvär de orsakat :)

Var vaken nån timme i natt runt 4-tiden då jag inte kunde somna om. Hittade "Kvinnor som mördar" (eller vad det nu heter) på TV, rätt så spännande faktiskt! Hann dock somna innan Bondi vilket var synd, hade gärna slumrat in till bilden av australiensiska livräddare ;-)

Vaknade sen igen runt 8 men tyckte det var för tidigt att rulla iväg till plugget så så det blev en morgonprommis i skogen, var pefekt nu när det vart kallt så allt det blöta och kladdiga hade fryst på lite grann :)

Nä, slutsnackat om drömmande, nu blir det pluggande! Ikväll väntar box! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar