måndag 11 oktober 2010

Sirap i skallen och träningsdag

Jag tror att nån kan ha hällt in sirap i skallen på mig för det har gått extremt segtänkt.. På föreläsningen i morse kunde jag inte anteckna ordentligt, bokstäverna bara byttes ut i skallen på mig och jag skrev inte mkt rätt :P På metodövningarna gick det lite bättre, förmodligen för att det är så pass mkt praktiskt som det är, det var tacksamt idag! :)

Ställde klockan en timme tidigare idag för att hinna med en prommis innan pass 1. Hade på mig alldeles för lite kläder och höll på att frysa häcken av mig när jag vart ute typ en minut.. Så jag kom på idén att jogga lite grann för att bli lite varm.. Det slutade med att jag joggade typ halva tiden bara för att det blev kallt så fort jag sakta ned.. Lite overkill så tidigt på morgonen men lite bättre träning är alltid välkommet :)

Nu ikväll blir det spinning, tänkte ge mig på ett 75-minuterspass men får se om jag pallar hela. 75 min med en bra instruktör är en sak, 75 minuter med en dålig innebär långa 75 min.. Vi får se!

Visst ja, jag är jäkligt nära en praktikplats i STHLM så ni kan ju hålla en tumme eller två för att det löser sig, skulle vara jäkligt skönt att ha d kirrat :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar