tisdag 12 oktober 2010

Min vanliga otur...

Examinationsschemat för den praktiska tentan kom precis upp och jag är först ut.. Ja, ni läste rätt, 8.00 på måndagen när man hade kunnat få på onsdagen. Det är 48 timmars extra pluggande som försvinner.. Iofs skönt att ha det avklarat men lite läskigt att vara först ut och inte kunna höra med andra hur det var ocvh vad som krävs av en. Aja, start off strong blir det! Blev ihopparad med Kristin vilket känns jättebra, hon är så lugn och avslappnad så jag tror att hon kommer göra mig lugn vilket förhoppningsvis gör att jag kommer prestera bättre :) Hade vart värre om man hamnat med någon väldigt nervös som hade stressat upp både sig själv och mig :P

Spinningen jag planerade att gå på ställdes in så det blir dubbelträning med dansaerobics och core istället. Kommer tänka på Robert när jag kör dansaerobicsen, saknar honom ruggigt mkt och längtar redan till jul, hans pass är obeskrivligt bra! Har laddat upp med havregrynsgröt m. kanel, äppelmos, pekannötter och mjölk - en gyllene kombination! Träningsveckan är i full gång och det känns grymt! :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar