lördag 23 oktober 2010

Lördagsmys!

Tjo!

Satt i skolan till strax efter sju och pluggade, en lördag! Katastrof men välbehövligt.. Positivt var dock att jag hela tiden kände att jag fick in nya saker och det börjar kännas hyfsat bra! Eller nja, jag vet ju fortfarande inte vad som kommer på tentan, men om det jag pluggar på kommer på tentan så känns det bra!

Gjorde linssoppa med fläskytterfilé till middag och har sedan dess bara legat och haft det mysigt i sängen och kollat film. Först var det "Mitt stora feta grekiska bröllop" och nu är det "Juno".

På spisen står just nu hemmagjort äppelmos och kokar. Mitt köpta tog slut i morse och då jag ändå hade typ 2 kg äpplen hemma som började bli dåliga tänkte jag att det var lika bra :P Så senaste timmen har jag ägnat åt att skala och klyfta alla.. Ingen höjdare.. Men det blir en härlig frulle imorgon! Fick gjort 7 stycken matlådor också vilket behövs så här i tentatider, har vart kasst med det sista tiden.. :S

Vill ni gissa vad morgondagen bjuder på förutom en härlig lyxfrulle? Ni får tre chanser! Va? Plugg? Hur kunde ni gissa det?! Men jo, det är tyvärr sant.. Det blir att rulla iväg till skolan så fort man vaknar och sitta där och kötta hela dan.. :S Har bestämt pluggdejt med Frida och Natta så då blir det lite roligare iaf :) På kvällen tror jag det blir filmkväll med bubblan, det har diskuterats att kolla Disney-filmer så jag hoppas det fortfarande gäller!

Nu börjar ögonlocken falla, är förvånad att jag lyckades hålla mig vaken så här pass länge, ögonlocken var väldigt tunga redan vid halv åtta :)

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar